احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال| ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حمله واعظ آشتیانی به علی خطیر

  • کد خبر: ۱۷۶۷۴۶
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
  • ۵
حمله واعظ آشتیانی به علی خطیر
واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق استقلال سابقه مدیریتی علی خطیر را زیر سوال برده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  از واعظ آشتیانی درباره مدیریت خطیر در استقلال سوال کرده‌اند که او این واکنش را نشان داده است: «ما همیشه باید امیدوار باشیم. برای ایشان هم ابراز امیدواری می‌کنیم که بتواند با چالش‌هایی که پیش رو دارد سربلند خارج شود. فقط سوال اینجاست او کجا به عنوان نفر اول کار اجرایی انجام داده و آیا با آن آشنایی دارد؟ ضمن اینکه او به تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات را حل کند و باید مشاوران درستی نیز در این کار داشته باشد. به نظر من نسخه شفابخش استقلال این است که دولت یا وزارت ورزش مشکلات اقتصادی باشگاه را حل کنند و یک مدیر شجاع و توانمند و عاقل را بیاورند تا تیم از این فضا دور شود. همان طور که نمی‌شود اقتصاد کشور را با موعظه حل کرد، مشکلات استقلال را هم نمی‌شود با موعظه حل کرد. کار علمی و عملی و عقلایی می‌خواهد. اینکه پول را به دو باشگاه وارد کنی و نظارتی نداشته باشی که نمی‌شود. متاسفانه پول را به دو باشگاه وارد کردند و ذوب شد. پول را دست افرادی دادید که عادت به هزینه دارند و اصلا معنی درآمد را نمی‌دانند.»


آشتیانی درباره مدیریت استقلال ذکر این نکات را ضروری می‌داند: «کار بزرگ مرد بزرگ می‌خواهد. الآن کل بودجه کشور را به استقلال و پرسپولیس بدهید در کمتر از یک سال آن را ذوب می‌کنند. چون دست به هزینه آن‌ها تواناست. امیدواریم که آقای خطیر با راهکار مناسب شرایط استقلال را بتواند درست کند. آوردن اسپانسر البته بخشی از داستان است، ولی بدهی ۷۰۰ میلیاردی چه می‌شود؟ حالا گیرم اسپانسر مشکل فصل را حل کند، بدهی‌ها چه می‌شود؟ تکلیف بدهی‌ها و زمین‌هایی که گرو گذاشتند چیست؟ وام گرفتن که هنر نیست، هنر پرداخت قسط‌ها و درآمدزایی است. نه اینکه پول بگیریم گره باز شود و بعد هیچی نشود.»

آشتیانی درباره برکناری قربانزاده نیز این جملات را به زبان آورد: «ایشان روز اولی که آمد گفت اگر استقلال و پرسپولیس زیر نظر آن‌ها خصوصی نشود استعفا می‌دهد، من همان زمان گفتم بهتر است همین حالا استعفا بدهید. این راهی نبود که اتفاقات مهمی برای دو باشگاه رخ دهد. نوع سهام فروشی و نوع واگذاری و پلی که در اختیارشان قرار دادند، به سرنوشت خوبی دچار نشد. آقایان از افرادی مشورت گرفتند که ایده هایشان را تایید کنند و مشورت غلط بدهند. دیدیم که تیم‌ها به سمت و سویی رفتند که بدهی‌های سنگین برای هر دو باشگاه به وجود آمده، شرایط استقلال که مشخص بود و از نظر من پرسپولیس آتش زیر خاکستر است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
2
من نمیدونم این آشتیانی کدوم کار رو برای استقلال انجام داد که الان از همه ایراد می‌گیرد. تو خودت خیلی داغون بودی.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
1
2
کل سهام باشگاه استقلال وحتی پرسپولیس توسط مدیرانش از بین رفته به نظر من دادستان باید بر علیه قربانزاده اعلان جرم کند
ع ق
Qatar
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
0
زبان فروش کدراک بر علیه پرسپولیس به عربستانی ها بررسی شود او انسان متعادلی نیست
عباس
Germany
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
0
خود این آشتیانی از همه بدتر بود حالا شده علامه ، از همه ایراد می گیره ،تو خودت چه سوادی داری
Meysam
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
0
0
برای بار هزارم آقای دولت آقای حاکمیت اگه تیم مال شماست بدون حرف و حدیث تمام هزینه ها و بدیهاش رو متقبل بشید اگرم نیست بدید بخش خصوصی .این چه کاریه که میگن تیم مال ماست اما خرجش به ما ربطی نداره تازه حق پخش هم نمیدیم ،کپی رایت لباس و برند مالیده ،هر کی هم بخواد داوطلبانه کمک کنه ما باید تاییدش کنیم اگر نه خوش نیومده??
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->